Os obradoiros de impacto arqueolóxico: síntese de resultados
DOI:
https://doi.org/10.3989/ceg.2004.v51.i117.104Palabras clave:
Grupo de discusión, obradoiro, documento de síntese, impacto arqueolóxicoResumen
[gl] Este texto é unha síntese do proceso que tivo lugar, organizado polo Laboratorio de Arqueoloxía da Paisaxe (Instituto de Estudos Galegos «Padre Sarmiento»), entre novembro de 2002 e marzo de 2003: os Obradoiros de Impacto Arqueolóxico. Os obradoiros consistiron nunha serie de reunions, entre o grupo de discusión e o obradoiro, entre os diferentes sectores que forman a arqueoloxía profesional (a Academia, a Administración e os arqueólogos independentes). O obxectivo era buscar un consenso en cuestións metodolóxicas relacionadas coa xestión de impacto arqueolóxico, co fin de contribuir a unha progresiva normalización da actividade arqueolóxica na Galiza.
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Descargas
Publicado
2004-12-30
Cómo citar
Barreiro Martínez, D. (2004). Os obradoiros de impacto arqueolóxico: síntese de resultados. Cuadernos De Estudios Gallegos, 51(117), 49–78. https://doi.org/10.3989/ceg.2004.v51.i117.104
Número
Sección
Artículos
Licencia
Derechos de autor 2004 Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.
© CSIC. Los originales publicados en las ediciones impresa y electrónica de esta Revista son propiedad del Consejo Superior de Investigaciones Científicas, siendo necesario citar la procedencia en cualquier reproducción parcial o total.Salvo indicación contraria, todos los contenidos de la edición electrónica se distribuyen bajo una licencia de uso y distribución “Creative Commons Reconocimiento 4.0 Internacional ” (CC BY 4.0). Puede consultar desde aquí la versión informativa y el texto legal de la licencia. Esta circunstancia ha de hacerse constar expresamente de esta forma cuando sea necesario.
No se autoriza el depósito en repositorios, páginas web personales o similares de cualquier otra versión distinta a la publicada por el editor.